Учасники Школи лідера провели круглий стіл

Дата публікації допису: May 11, 2015 11:25:8 AM

6 травня з учасниками Школи лідера, яка проводиться на базі кафедри психології та соціології БДМУ,

був проведений круглий стіл на тему «Методи стримування агресора в умовах мультиполярної системи міжнародних відносин».Модератором круглого столу виступила викладач кафедри Павлюк О. І., яка виступила з презентацією «Запровадження міжнародних санкцій щодо Росії на прикладі політики стримування США щодо Ірану», в якій провела паралелі стратегії стримування міжнародною спільнотою Москви та Тегерану. Оскільки Росії теж притаманна така характерна риса, що й Ірану, як енергозалежність економіки від розвинутих країн, то схожий сценарій санкцій можна застосувати зараз до Росії після збройного вторгнення в Крим та війни на сході України, які були б направлені на припинення агресії Російської Федерації проти нашої держави. Основною метою обмежуючих заходів у рамках стратегії стримування РФ є припинення фінансування, озброєння та постачання Росією терористів на схід України.

Після презентації учасники заходу мали змогу обговорити інтенсивність впливу санкцій США та ЄС на агресора та основні відмінності ефекту від них. Також учасники заходу спробували спроектувати 3D модель конфлікту та виконали тренінгові вправи на моделювання конфліктних ситуацій, під час яких відбулося обговорення основних стратегій їх розв’язання.

Попереднє засідання «Школи лідерів» 29 квітня було розпочато з круглого столу на тему «Сучасний стан та  перспективи розвитку психології в Україні». Директор МПЦ БДМУ доц. Поліщук О.Ю. наголосив на основних проблемах сучасної психологічної практики, Проф. Борисюк А.С. відмітила необхідність функціонування навчально-практичного проекту «Школа лідера» в сучасних соціально-політичних реаліях, який поєднує в собі набуття практичних вмінь і навичок прикладної політології та практичної психології. Доц. Тимофієва М.П. звернула увагу присутніх на важливість комунікативних якостей у здійсненні лідерської діяльності. 

Під час тренінгу на тему «Пошук внутрішнього ресурсу студентського лідера» (тренер Осипенко В.А.) учасники  «Школи лідерів» розглянули проблему складових внутрішнього ресурсу особистості, а саме  когнітивних (інтелектуально-особистісних), емоційних і вольових ресурсів та вміння трансформації зовнішніх ресурсів у внутрішні. Під час виконання вправ студенти дійшли висновку, що інтелектуальні ресурси (що забезпечують когнітивний контроль) є найбільш важливими, але недостатніми для розуміння регулятивних можливостей лідера. Емоційні (інтенсивність емоцій, імпульсивність, лабільність, домінуюча «забарвленість» настрої) і вольові (здатність підпорядкувати поведінку цілям, стандартам) ресурси, доповнюючи когнітивні, складають «ресурсну основу контролю поведінки» особистості.