ВИКЛАДАЧІ ТА СТУДЕНТИ БДМУ ДОЛУЧИЛИСЬ ДО V ФЕСТИВАЛЮ ОСВІТНЬОГО ЛІДЕРСТВА «CLEVER»

Дата публікації допису: Sep 20, 2021 6:55:44 AM

18 вересня 2021 року, у форматі онлайн, відбувся Ювілейний фестиваль освітнього лідерства «CLEVER», організований ННЦ розвитку персоналу та лідерства Університету ім. Б. Грінченка, в якому було піднято актуальну проблему сучасної освіти: життєстійкості університету в епоху непрогнозованих змін.В рамках фестивалю, викладачка кафедри психології та філософії, практичний психолог МПЦ БДМУ, к.п.н. Вікторія Осипенко провела майстер-клас на тему: «Емоційне вигорання як головний професійний ризик: виявлення і профілактика», в ході якого учасникам було запропоновано дослідити феномен «емоційного вигорання» та здійснити самодіагностику  схильності до СЕВ. Метою  проведення МК було покращення саморегуляції та розвитку стресостійкості учасників.

Також активними учасницями фестивалю були студентки 6 курсу БДМУ, спеціальності «Медична психологія» Каріна Кіріліч та Мар’яна Павленко, які займаються розробкою та впровадженням нової тренінгової програми зі стресостійкості для студентів 1-3 курсів БДМУ (під керівництвом психологів Медико-психологічного центру).

У панельній дискусії заходу взяли участь керівники університетів та експерти з бізнесу і психології: професор Валерія Міляєва (Університет ім. Б. Грінченка), в.о.президента Національного університету «Києво-Могилянська академія» Олександра Гуменна, ректор НТУ «Дніпровська політехніка», професор Олександр Азюковський, бізнес-тренерка, власниця бізнес-школи Mini-Boss Маріанна Луців, Президентка професійної асоціації  дитячих аналітичних психологів Катерина Гольцберг, які разом з іншими учаснками шукали відповіді на такі питання: «Що означає бути життєстійким?», «Як підвищувати життєстійкість університету?», «Як залишатися життєстійким (особистісний та колективний контекст) в умовах, що змінюються?». Загалом, формат фестивалю дозволив об’єднати викладачів та представників освітньої сфери, освітніх експертів, студентів та всіх, хто цікавиться лідерством у вищій освіті.