До Дня народження психоаналітика Еріка Еріксона

Дата публікації допису: Jul 02, 2018 7:10:37 AM

11 червня проведено науково-практичний семінар до Дня народження психоаналітика Еріка Еріксона (д.н. 15 червня 1902), відомого, найперше, своєю теорією стадій психосоціального розвитку, терміну кризи ідентичності. Він зміг розширити психоаналітичну теорію і вийти за її рамки завдяки тому, що почав розглядати розвиток дитини в ширшій системі соціальних відносин. У процесі виховання дітям передаються цінності та норми суспільства. В однакових за рівнем соціально-економічного розвитку суспільствах діти набувають несхожих рис особистості через різні культурні традиції, пов'язані з основним видом занять і стилем виховання. Послідовність стадій розвитку дитини залежить від «біологічного початку». Дитина у процесі дозрівання проходить низку стадій. На кожній з них вона набуває певної якості (особистісне новоутворення), яка фіксується в структурі особистості та зберігається у наступні періоди життя. Останні роботи і дослідження Еріка Еріксона присвячені, головним чином, старості та останній стадії життєвого циклу.

        Основна мета нашого заходу – підвищення професійного рівня майбутніх психологів шляхом самоосвіти; збагачення креативного підходу до підготовки доповідей; розвиток основних комунікатівних здібностей в науковому середовищі; мотивація до саморозвитку.

        На науково-практичному семінарі виступила професор Алла Борисюк, яка розкрила особливості соціально-психологічних засад становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога, представила студентам, майбутнім психологам, чинники становлення професійної ідентичності в процесі фахової підготовки.

        Доцент Марина Тимофієва розкрила концепцію розвитку особистості за Е. Еріксоном та поняття кризи в роботах психоаналітика.

        Студенти 2 курсу, спеціальності «Медична та психологічна реабілітація» Валерій Беженар та Кріна Алб підготували презентації, в яких висвітили основні віхи життєвого та творчого шляху Еріка Еріксона.