Тренінг на тему: «Вплив батьків на розвиток дитини»
Дата публікації допису: Jun 04, 2018 6:23:8 AM
День міжнародного захисту дітей. 1 червня з нагоди міжнародного свята Дня захисту дітей, на кафедрі психології та філософії проведено тренінг на тему: «Вплив батьків на розвиток дитини». Як батьки ми часто задаємось питанням: оскільки ми любимо своїх дітей, проводимо з ними час, спілкуємось та намагаємось дисциплінувати: «Чи забезпечуємо їм оптимальний розвиток?» Це так. Однак більш фундаментальну основу формування особистісного розвитку дитини закладають не тільки наші методи виховання, а й те, хто ми є як особистості. Наші особистісні якості, наша власна поведінка та ставлення – це основні фактори, що впливають на формування самовідчуття дитини, сприйняття нею самої себе.
Професор Алла Борисюк привітала студентів з Днем захисту дітей, розкрила віхи історії та причини виникнення знаменного Дня. Повідомила, що офіційним роком народження даного свята вважається 1949-й рік. Саме в листопаді того року в Парижі відбулася спеціальна сесія Міжнародної демократичної федерації жінок, на якій і було прийнято рішення заснувати День захисту дітей. А відзначати свято почали вже з наступного року: в 1950-му заходи, приурочені до цього дня, пройшли в 51 державі світу. В Україні День захисту дітей встановлено відповідно до Указу Президента України від 30 травня 1998 року № 568/98 і відзначається щорічно 1 червня.
Представник Чернівецького Обласного центру соціальних служб для сімей, дітей та молоді, фахівець із соціальної роботи Валентина Шубравська провела тренінг, метою якого є вплив особливостей сімейного виховання на розвиток особистості. Актуальність роботи полягає в тому, що сімейне виховання має безперечне значення у вихованні, освіті та становленні будь-якої людини. Вважається, що це фундамент на якому будуватиметься все подальше життя. І від того наскільки добротний і твердий цей фундамент залежить соціально-психологічний розвиток людини.
Доцент Марина Тимофієва, викладачі Вікторія Осипенко та Олеся Павлюк, розкрили деякі керівні принципи й допомогу у формуванні особистості дитини з точки зору психології та ейдетичних образів. Представлені несвідомі механізми впливу на дитину, викликали у студентів жваву дискусію, та обговорення різних моделей поведінки, стилів спілкування та взаємовідносин між батьками і дітьми. Інноваційність роботи полягала у використанні інтерактивних методик та інформаційно – технічного забезпечення.