Головна‎ > ‎Новини‎ > ‎

Психологічні методи, прийоми та техніки роботи зі студентами у викликах сьогодення

опубліковано 19 квіт. 2021 р., 09:44 Кафедра психології та філософії ‎(Підрозділ БДМУ, Чернівці)‎
17.04.2021р., відповідно до плану роботи Ради директорів закладів фахової передвищої освіти Чернівецької області (https://www.facebook.com/rada.vnz) відбулося засідання обласного методичного об’єднання практичних психологів на тему онлайн зустрічі: «Психологічні методи, прийоми та техніки роботи зі студентами у викликах сьогодення».

Під час засідання було обговорено ряд нагальних питань. Серед найбільш актуальних – особливості надання психологічної допомоги та індивідуальних консультацій студентам фахових коледжів в умовах дистанційного навчання, використання досі невідомих чи малопрактикованих форм, методів і прийомів, що є надзвичайно ефективними в умовах сьогодення. В засіданні взяли активну участь практичні психологи фахового коледжу БДМУ к.п.н. Осипенко Вікторія, к.п.н. Любіна Любов та Оксана Пендерецька.

Керівник методоб’єднання, практичний психолог Чернівецького політехнічого коледжу Наталія Оксіна оголосивши план засідання, запросила всіх присутніх до обговорення психологічних методів, прийомів та технік роботи зі студентами під час дистанційної освіти. Практичний психолог Чернівецького кооперативного економіко-правового коледжу Наталія Оробець ознайомила всіх присутніх із платформою Сiass time, яку використовує для проведення психодіагностичних робіт зі студентами. Питання «Гендерних особливостей сприйняття карантинних обмежень» та успішне застосування онлайн платформ VSee, Signal та Snapchat висвітлив практичний психолог Сторожинецького лісового коледжу Максим Пансик.

Під час засідання учасникам було презентовано авторську психокорекційну методику «Моя дорога», яку розробили практичні психологи Наталія Оксіна та Вікторія Осипенко. Ця методика спрямована на стабілізацію емоційної сфери студентської молоді, формування позитивної життєвої перспективи, активізацію процесів самопізнання, самосприйняття та самоконтролю, структуруванню позитивного образу майбутнього.

                  

          
                    

Comments