Головна‎ > ‎Новини‎ > ‎

95-а підсумкова наукова конференція професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету

опубліковано 28 лют. 2014 р., 11:41 Тарас Закутній БДМУ, Чернівці   [ оновлено 17 лют. 2016 р., 23:09 користувачем Кафедра психології та соціології ‎(Підрозділ БДМУ, Чернівці)‎ ]
18 лютого 2014 року на кафедрі психології та соціології відбулась  95-а підсумкова наукова конференція професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету, приурочена 70-річчю навчального закладу.

Викладачі виступили з доповідями:

Науковий ступінь

П.І.П.

Назва доповіді

Кандидат філософських наук, доцент

Н.І.Зорій

Особливості процесів соціалізації  і виховання студента-медика

Кандидат психологічних наук, професор

А. С. Борисюк

Етапи становлення професійної ідентичності студентів – медичних психологів

Кандидат психологічних наук, доцент

М.П. Тимофієва

Дослідження індивідуальної рефлексії у студентів-медиків

Ст. викладач

Г.І. Безарова

Філософський зміст проблеми релігійності в секуляризованому суспільстві

Кандидат політичнихнаук

Н.М. Бурейко

Ukraine on the eve of Summit in Vilnius: who we are and where we go

Викладач

А.Д.Тодоріко

Вплив міжособистісної довіри на формування довіри до політичних інститутів

Викладач

О.М. Пендерецька

Дослідження впливу крос-форматних форм навчання на особистісний та професійний розвиток студентів

Викладач

В.А. Осипенко

Дослідження особливостей адаптивної поведінки студентів – медиків (іноземних громадян)

Викладач

О.І.Павлюк

Етологія статі: вплив інстинктів на шлюбну поведінку людини

Найбільш вагомі наукові досягнення кафедри за 2013 рік

 Досліджено та проаналізовано  особливості процесів соціалізації  і виховання студента-медика, основні методологічні принципи сучасної психологічної науки та соціальної психології у зв’язку з впливом основних психологічних теорій та шкіл; виявлені характерні тенденції моральності та релігійності сучасного суспільства; виокремлено та проаналізовано труднощі, що зустрічаються у процесі особистісного й професійного становлення студентів – майбутніх медичних психологів загалом та формуванні їх професійної ідентичності зокрема;емпірично досліджено особливості  рефлексивних процесів у абітурієнтів та студентів-медиків, зокрема індивідуальної рефлексії та рефлексії в  комунікативній взаємодії; визначено вплив крос-форматних форм навчання на особистісний та професійний розвиток студентів-медиків; досліджено особливості адаптивної поведінки студентів – медиків (іноземних громадян); досліджено проблеми  морального виховання студентів-медиків та прояв феномену довіри на міжособистісному рівні у студентів-медиків.





Comments