Головна‎ > ‎Новини‎ > ‎

Науковий семінар «Студентський фактор в модернізації вищої освіти: засади студентоцентризму»

опубліковано 5 трав. 2020 р., 01:17 Кафедра психології та філософії ‎(Підрозділ БДМУ, Чернівці)‎   [ оновлено 18 трав. 2020 р., 01:21 ]
      
         
4 травня доцент кафедри психології та філософії Олеся Павлюк провела науковий семінар на тему «The student factor in the modernization of higher education: the grounds of student-centeredness» (Студентський фактор в модернізації вищої освіти: засади студентоцентризму) з нагоди Дня науки. У заході взяли участь іноземні студенти 1 курсу спеціальності «Медицина» 
 і студенти спеціальності "Медична психологія" та викладачі кафедри психології та філософії.
        За умов традиційного навчання, роль викладача зводиться до трансляції знань з послідуючим контролем засвоєної інформації. Таким чином, ключові навички у більшості випадків формуються не в процесі навчання, а в процесі практичної діяльності студента як випускника – на робочому місці.
        Доц. О. Павлюк зауважила, що за умови використання студентоцентрованого підходу відбувається посилення ролі студента як учасника процесу навчання – від пасивного слухача, до активного, який може частково впливати на процес отримання знань, компетенцій і навичок.
        Іноземні студенти дискутували, що з практичної точки зору в основу студентоцентрованого навчання покладено ідею максимального забезпечення студентами їх шансів отримати перше місце на ринку праці, підвищення їхньої «вартості» у працедавців, задоволення тим самим їх актуальних потреб останніх.
        Однак, деякі учасники круглого столу звернули увагу, що повна передача права на визначення пріоритетів у навчанні у студентське середовище може становити певну загрозу освітньому процесу, через відсутність досвіду у студентів щодо майбутніх практичних компетенцій, так і щодо ефективних освітніх методик та отримання знань.
        За даних умов відбувається перетворення викладача із носія знань у тренера, організатора і консультанта в навчальному процесі, який не просто передає знання, а формує у студента попит на отримання та поглиблення отриманих вмінь і навичок, стимулює процес отримання та усвідомлення інформації.
 
 


Comments